Eiffel Meedia tõlkebüroo
  • Teenused
    • Copywriting ja sisuloome
    • Kirjalik tõlkimine
      • AI-tõlkimine
      • Tehniline tõlge
      • Notariaalne tõlge
      • Turundustekstide tõlge
    • Subtiitrid ja transkriptsioon
    • Sisuturundus
    • Suuline tõlge
  • Hinnakiri
  • Tööd
  • Meist
  • Kasulikku
  • Kontakt
  • et
    • en English
Eiffel Meedia tõlkebüroo

Kuidas meili teel müüa: *proffide salanipid*

Müügikirjade meistrikursus

 

  • personaalsusest: muuda müügikiri isiklikuks!
  • müümisest: unusta kogu müümine!
  • lihtsusest: ära ime ideesid tühjast kohast!

Pane meilid KOHE oma toodet või teenust müüma.

Muuda oma meilid müügimasinaks

Nipid saad kohe peale meiliaadressi saatmist

Kuidas meili teel müüa: *proffide salanipid*

Pealkirjade kirjutamine“Kevadised reisidiilid”, “Selle nädala pakkumine!”, “Koostöösoov“. Ole aus – kas sina avad sellise teemareaga müügikirja? Aga saadad ise selliseid?

8x rohkem inimesi teeb ostuotsuse müügikirjade kui sotsiaalmeedia põhjal.

Oskus strateegilist müügikirja luua on seega ülitähtis.

Kuidas panna ka kõige küünilisem inimene oma e-kirja lugema? Ning mis veelgi olulisem, selle põhjal otsustama?

Copywriter’itel on selleks oma salanipid. Toome neist välja 3 olulisimat.

💥1. Ole dünaamiline, ole isiklik!

Muuda oma kirjad isiklikuks!

Kuigi lugeja enamasti teab, et sama e-kirja on saanud sajad või tuhanded inimesed, loeb ta nimelise kirja läbi kuni 6 x suurema tõenäosusega kui anonüümse meili.

Talle lihtsalt meeldib oma nime näha!

Ära kirjuta müügikirja alguses „Lugupeetud klient”, vaid „Tere, Alar”.

Ja ongi plusspunkt kirjas!


Kui sinu baasis meilide kõrval nimesid ei ole, kasuta mõnda teist nimetajat, millega lugejad samastuvad. Näiteks: „Kallis koerasõber”, „Hea Tabasalu elanik”, „Lugupeetud Reaalkooli vilistlane”.


…

Veel parem oleks personaalset lähenemist kasutada juba müügikirja teemareal. Selleks ongi meiliturundustarkvaras olemas dünaamilised väljad.

Kui tõenäoliselt avaksid sa e-kirja, mille teemarealt vaatab vastu „Andres, üks küsimus Sulle“.

Proovi, sest üksikute meilide väljasaatmisel toimib
teemareal meilisaaja nime kasutamine 100%.

Seega, vahet ei ole, kas saadad oma müügikirja ühele või tuhandele – kasuta selle alguses isiklikku pöördumist.

 

Kaks lisanippi:

  1.  Isiklikuks võiksid muuta ka müügikirja lõppu lisatava üleskutse (mis on iga müüva meili lõpus muidugi kohustuslik!). Kummale üleskutsele sa pigem vastaksid, kas:Millal võin teile helistada?

Või

  • Andres, millal võin teile helistada?

2.  Ära unusta, et vormindamine tõstab sinu e-kirja loetavust kuni 25%.

💥2. Ära müü, aita

Järgides neid kolme punkti, ei väsita ega hirmuta sa oma lugejat ära.

 

#1 Keskendu lugeja aitamisele.

Too välja oma tootest saadav isiklik kasu ja ära keskendu toote omadustele.

  • Kirjuta „Saunas käimine annab sulle tugevama tervise ja parema une”.
  • Ära kirjuta „Meie leiliruum on mugav ja suur (mõõdud on 2,2 x 4 m)”.

Jah, omaduste mainimine on ka oluline, ent vaid koos kasudega.

Kellelegi ei meeldi, kui talle müüakse.
Kõigile meeldib, kui teda soovitakse aidata.

Niisiis, keskendu sellele, millist kasu inimene sinu toote/teenuse omadustest saab.


#2 Esita kinnitavaid küsimusi.

Ära jäta muljet, nagu kirjutaksid kõiketeadvalt positsioonilt.

Esitades oma väidete järel kirjasaajale küsimusi nagu „Kas oled nõus väitega, et…”, „Sama toimub ju ka teie äris?” näitad lugejale, et oled valmis astuma dialoogi ja tema murede paremaks mõistmiseks kaasa mõtlema. Ehk looma tugevaid ja reaalseid suhteid.

Nii vähendad ühtlasi võimalust, et lugeja sinu enesekindlaid väiteid lugedes pead vangutab.

Ja samal ajal mõtleb:
„See tüüp ei tea meie ärist midagi.“

Ühesõnaga, ära kirjuta jõupositsioonilt stiilis „ma tean täpselt, mis teil vaja on“.

Näita välja, et oled veidi kõhklev (NB! ent mitte liiga palju!) ja vajad lugeja kinnitust.

Sest kellelegi ei meeldi, kui talle öeldakse, kuidas asjad käivad.


#3 Palun kirjuta lühidalt.

Nii hoiad kokku lugeja aega ja suunad ta märkama kõige olulisemat.

Müügikirja eesmärk on ju lugeja midagi tegema panna:

  • sinuga ühendust võtma,
  • manust avama,
  • kodulehel registreeruma.

Seega ei ole mingit põhjust, miks
see võiks üle 100–150 sõna pikk olla.

Veel kord: ära oma kirja eesmärki unusta (ei, mitte müüki!).

Hoolitse, et ta suunab lugeja tegema just seda, mida sa tahad.


Kaks lisanippi:

  1. Väärtuspakkumist – seda, kuidas sinu toode unikaalsel moel lugeja mure lahendab – esitle alati e-kirja teises pooles. Nii saab lugeja eelnevalt veenduda, et just sinu toode/teenus on see, mis tal oma probleemi lahendada aitab.
  2. Veelkord: ära unusta, et vormindamine tõstab loetavust kuni 25%.

💥3. Kasuta tekstimudeleid

Sa ei pea oma müügikirja loomist alustama tühjalt kohalt. Õnneks!

Kasuta strateegilisi mudeleid, mis aitavad lugeja tähelepanu ja emotsiooni juhtida.

Toome siin ära 3 kõige paremini toimivat.


#1 THET mudel

  • Tähelepanu
  • Huvi
  • Emotsioon
  • Tegu

Alusta lugeja tähelepanu haaramisega (teemarida!) ja huvi tekitamisega. Järgmisena liigu emotsiooni loomise juurde ning lõpuks suuna kirjasaaja lühikese ja lööva üleskutsega midagi tegema.


#2 PÄL mudel

  • Probleem
  • Ärritus
  • Lahendus

Probleem

Seleta alguses lahti, et saad lugeja probleemist aru.

Ärritus

Olles valupunkti tuvastanud, ärrita lugejat natuke (see aitab veelgi rohkem mõista, et tal on probleem, mis vajab lahendamist).

Lahendus

Anna lugejale teada, kuidas valust vabaneda ja haavad parandada. (Loomulikult sinu toote või teenuse abil.)


#3 SLL mudel

  • Staar – loo peakangelane
  • Lugu – lugu ise
  • Lahendus – selgitus, kuidas kangelane lõpus võidab

Alusta kangelase tutvustamisega – selleks võib olla ka sinu toode. Pinget kerides liigu edasi probleemide esiletoomiseni. Loo lõpus selgita, kuidas sinu toode/teenus kangelase lahenduseni jõuda aitas. Lihtne ja toimiv!


Kas hakkasid juba mõttes näiteid otsima?

Erinevad tekstimudelid koos näidetega saadame sulle juba homme eraldi e-kirjaga.


Kaks lisanippi:

  1. Mõjusta lugejat autoriteetide ja sotsiaalse usutavuse kaudu. Too oma müügikirjas nähtavale sertifikaadid ja auhinnad. Näita võimalusel oma toote/teenuse seotust tuntud tegijatega. Maini ära, kui palju inimesi sinu toodet/teenust juba tarbib.
  1. Lisa kiirendi. Kui lugeja tunneb, et tema otsustamisaeg on piiratud, asub ta kiiremini tegutsema.

Kiirendid, mille lisamine tõstab lugeja reageerimiskiirust:

  • selge tähtaeg: maini näiteks, et tasuta liitumine kestab veel 7 päeva või et sinu tellimus läheb nädalalõpus välja;
  • piiratud saadavus: too välja, et kohtade arv on piiratud (näiteks ruumi puudusel), et käesoleva koodi abil on Sulle tagatud eksklusiivne juurdepääs infole, mida teistel ei ole, või et piiratud pakkumised jõuavad Sinuni enne teisi (näiteks uute kinnisvaraarenduste kohta);
  • taimer, mis loeb päevi või tunde pakkumise kehtimise lõpuni: see võib tõsta ostuotsuste tegemist kuni 35%;
  • loendur, mis näitab, kui palju tooteid on veel soodsa hinnaga saadaval.

NB! Viimased kaks ei pruugi kõigis meilboksides töötada (kui on animeeritud), küll aga kodulehel.

Kõik need on toimivad meili teel müümise märksõnad ka aastal 2017.

***

Mõtle alati sellele, et sa kirjutad inimesele, kes on tegelikult väga sinu moodi.

Talle meeldivad üllatused ja ta on enamasti kasu peal väljas 😊.


Järgmise 3 päeva jooksul saadame sulle 3 e-kirja (ei, mitte müügikirja).

Neis jagame juba detailsemaid nippe selle kohta:

  • milliseid tekstimudeleid ja millal edukalt kasutada (koos näidetega);
  • kuidas kirjutada müügikirjale sissejuhatus, mis paneb lugeja korraga mõtlema ja tundma;
  • kuidas läbimõeldud üleskutse abil lugeja tegutsema panna.

Nii saad juba oma järgmise meili *müüma panna!*

Lisa manus Add another file

521 3850 info@eiffel.ee
Vastame päringutele kahe tunni jooksul.
  • Kliendid meist
  • Tingimused
  • Kasuta tasuta nõu
  • Mõisted

Eiffel Meedia OÜ

Suur-Karja 14

10140 Tallinn

Reg. kood 11368499
KMKNR: EE101205254
Tel: +372 654 7205
E-mail:info@eiffel.ee
IBAN: EE572200221035675043
SWIFT/BIC: HABAEE2X
Swedbank
Täisvaade